čtvrtek 7. března 2013

New beginning!

Kvůli neznámých a neopravitelných technických problémů, kterých jste si zde určitě všimli, jsem byla donucena blog zrušit a založit si nový, který najdete na adrese http://sillyopinions.blogspot.cz/, moc se za tuto situaci omlouvám! Mějte se hezky, nebo aspoň lépe než já.

10 komentářů:

  1. No to mi povídej! Soucítím, protože jsem taky obklopená hromadou léků a papírových kapesníčků. Snad se brzo uzdravíme. ;)
    Fotky jsou super. Ta poslední se mi líbí, taky mě něco podobnýho už napadlo, ale zatím jsem nenašla vhodný parapet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky? :/ Ať už jsme zdravé...
      Ta poslední fotka je z trajektu při cestě do Anglie, nebyla nijak plánovaná, ale podobný návrh v nějakém prostředí by mohl vypadat moc dobře :) A děkuji!

      Vymazat
    2. Taky, taky. :/
      Jů, tak on je to trajekt. Hehe, já myslela, že je to v nějakém okně. :))

      Vymazat
  2. Nádhera nádhera nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. V Anglii to musí být krásné. Jsem ted v deváté třídě a taky se jezdí se školou, takže tam asi pojedu. Nesmím o takovou šanci příjt. Ale ještě více bych se chtěl podívat do New Yourku:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jeď, je to tam úžasné a budeš mít skvělé zážitky! :)
      A neznám snad nikoho, kdo by se do New Yorku nechtěl podívat ^^ Pro mě je ale stejně asi Anglie sympatičtější :)

      Vymazat
  4. Asi máš uzavřené fotky na google+, protože mně nejdu zobrazit:(
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. M2 se ty fotky taky nezobrazujou. >.<

    OdpovědětVymazat
  6. Omlouvám se za poruchu, mám teď nějaký problém s Google+, budu se snažit to co nejdříve vyřešit :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♥